حضور دانشجویان بسیجی پردیس حکیم فردوسی البرز








در محکومیت جنایات آل سعود انجام میگیرد

دانشجویان در محکومیت جنایات آل سعود در یمن، اجرای سیاستهای آمریکا در منطقه و تعرض به 2 نوجوان ایرانی ساعت 16:30 امروز مقابل سفارت عربستان تجمع میکنند.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاههای تهران در اعتراض به سیاستهای تهاجمی عربستان در منطقه از جمله حمله نظامی به یمن و سیاستهای رژیم آل سعود علیه جمهوری اسلامی ایران ساعت 17 امروز دوشنبه 24 فروردینماه مقابل سفارت عربستان سعودی در تهران تجمع میکنند.
دانشجویان استانهای همجوار تهران نیز برای حضور در تجمع فردا مقابل سفارت عربستان اعلام آمادگی کردهاند و در این تجمع دانشجویی حضور خواهند داشت.
به گزارش تسنیم، دانشجویان طی روزهای گذشته برای دومین بار خطاب به وزیر کشور نامهای نوشته و خواستار اعطای مجوز برای برگزاری تجمع مقابل سفارت عربستان شده بودند.
انتهای پیام/

فرازی ازوصيت نامه ی دانشجوي شهيد مهدی رجب بيگي ( صاحب کتاب می رویم تا خط امام بماند ) که خود معجزه اي از معجزات شهداي ماست :
خدايا، تو ميداني که چه مي کشيم ، پنداري که چون شمع ذوب مي شويم ،
آب مي شويم، ما ازمردن نمي هراسيم ، اما ميترسيم بعد ازما ايمان را سر ببرند و
اگر نسوزيم هم که روشنائي مي رود و جاي خود را دوباره به شب مي سپارد ، پس چه بايد کرد؟
از يک سو بايد بمانيم تا شهيد آينده شويم و از ديگر سو بايد شهيد شويم تا آينده بماند،
هم بايد امروز شهيد شويم تا فردا بماند وهم بايد بمانيم تا فردا شهيد نشود ،
عجب دردي چه مي شد امروز شهيد مي شديم و فردا زنده مي شديم تا دوباره شهيد شويم.
حصر سران فتنهدرس بزرگ به دشمنان نظام بود که این جا ایران است نمیتوانند در آن انقلاب
مخملی و داعش به راه بیندازند /
فتنه گران با منصب نخست وزیری امام (ره)به امام راحلمان اهانت کردند و با شعار
انقلابی گری اصل جمهوریت و اسلامیت نظام را زیر سوال بردند (چه بسا که امام و پیر و مرادمان
فرمود : ملاک حال فعلی افراد است).کسانی که با رنگ سبز حسینی برای خود برج و باروی یزیدی
ساختند و اهانت کنندگان به ساحت اباعبدلله در روز عاشورا را خداجوی خطاب کردند .
